باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و كالای اداری و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد معتبرترین شركت در زمینه حمل بار در كشور است كه حمل بار از مشهد به بندر انزلی را انجام می دهد. حمل بار از مشهد به بندر انزلی با انواع خودرو نیسان و خاور مسقف و غیره توسط باربری مشهد با تخفیف ویژه انجام می شود.



حمل بار از مشهد به بندر انزلی با انواع خودرو نیسان و غیره


باربری مشهد معتبرترین شركت در زمینه حمل بار در كشور است كه حمل بار از مشهد به بندر انزلی را انجام می دهد. حمل بار از مشهد به بندر انزلی با انواع خودرو نیسان و خاور مسقف و غیره توسط باربری مشهد با تخفیف ویژه انجام می شود.
باربری مشهد یكی از شركتهای محبوب در زمینه حمل بار بین شهری و درون شهری در كشور است كه از سالها قبل با نام تجاری نتسان فعالیت خود را آغاز نموده است.
حمل بار از مشهد به بندر انزلی به عنوان یكی از مهمترین شهرهای خطه شمالی كشور از آنجا اهمیت می یابد كه به مراودات اقتصادی و صنعتی این دو شهر توجه داشته باشیم.
باربری مشهد به صورت روازنه انواع بار و اثاثیه منزل را در قالب حمل بار از مشهد به بندر انزلی با شرایط بسیار استثنایی و منحصر به فرد به انجام می رساند.
البته باید دانست كه باربری مشهد سرویس های بسیار گسترده ای در حوزه حمل بار بین شهری داشته و تنها به حمل بار از مشهد به بندر انزلی محدود نمی شود.
از دیگر سرویسهای باربری مشهد می توان به حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای استان گیلان مانند حمل بار از مشهد به رشت و لاهیجان و لنگرود اشاره كرد.
باربری مشهد همچنین در زمینه حمل بار درون شهری نیز فعال بوده و حمل بار بین محله های مختلف شهر مشهد را نیز به تخفیفها و شرایط استثنایی به انجام می رساند.


قیمت حمل بار از مشهد به بندر انزلی


مدیریت باربری مشهد توجه خاصی به جلب رضایتمندی مشتریان خود داشته و به همین دلیل در مسیر های مختلف تخفیفهای ویژه ای را در نظر گرفته است.
یكی از تخفیفهای استثنایی كه در باربری مشهد در نظر گرفته می شود تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی مدیریتی این باربری است كه در مسیر حمل بار از مشهد به بندر انزلی نیز اعمال می گردد.
در توضیح این تخفیف باید گفت كه مبلغی را كه مشتریان برای حمل بار و محموله خود می پردازند در بخشهای مختلفی اعمال می گردد كه به طور خلاصه بدان اشاره می كنیم.
بخشی از هزینه حمل بار به عنوان حقوق راننده و كارگران مخصوص بارگیری پرداخت می شود كه در این بخش نیز تخفیفهای مختلفی در نظر گرفته می شود.
بخش دیگری نیز از هزینه حمل بار به عنوان هزینه خودرو مخصوص حمل بار در نظر گرفته می شود كه وظیفه حمل بار از مشهد به دیگر شهرها را به انجام می رساند.
بخشی از هزینه حمل بار نیز بنا به عرف متداول در بازار به عنوان سود و پورسانت مدیریت باربری در نظر گرفته می شود و به مدیریت باربری پرداخت می گردد.
در باربری مشهد این مبلغ با تخفیف فوق العاده استثنایی هفتاد درصدی همراه شده است و مدیریت باربری مشهد با این تخفیف دو سوم سود خالص خود را به نفع مشتری كسر نموده است.
این تخفیف در كنار سایر تخفیفها سبب شده كه نام باربری مشهد به عنوان ارزانترین باربری در ایران در بین مردم و كارشناسان صنعت حمل و نقل شناخته شود.
علاوه بر ارائه قیمتهای ارزان در باربری مشهد كیفیت خدمات دهی در این باربری نیز بسیار بالا است كه می تواه به تنوع خودرویی و استفاده از انواع وانت بار و نیسان و خاور و كامیون و تریلی اشاره نمود.
امیدواریم این خدمات با كیفیت و تخفیفهای فوق العاده در نهایت موجبات جلب رضایت كامل شما عزیزان را نیز در پی داشته باشد.

Top