باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و كالای اداری و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد به عنوان بهترین باربری در كشور است كه حمل بار از مشهد به گنبد كاووس را در كوتاه ترین زمان به انجام می رساند. حمل انواع بار و ثاثیه منزل از مشهد به گنبد كاووس و دیگر شهرهای كشور با تخفیف های فوق العاده انجام می شود.



حمل بار از مشهد به گنبد كاووس حمل انواع بار و اثاثیه


باربری مشهد به عنوان بهترین باربری در كشور است كه حمل بار از مشهد به گنبد كاووس را در كوتاه ترین زمان به انجام می رساند. حمل انواع بار و ثاثیه منزل از مشهد به گنبد كاووس و دیگر شهرهای كشور با تخفیف های فوق العاده انجام می شود.
باربری مشهد به عنوان یكی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین شركت های حمل بار در كشور است كه مسیر حمل بار از مشهد به گنبد كاووس را سالهاست سرویس دهی می كند.
حمل بار از مشهد به گنبد كاووس و دیگر سرویسها را باربری مشهد سالهاست كه با نام تجاری نتسان و در قالب یكی از معروف ترین شركتهای باربری به انجام می رساند.
باربری مشهد یكی از شركتهای محبوب در صنعت حمل و نقل كشور محسوب می شود و علاوه بر مسیر حمل بار از مشهد به گنبد كاووس در مسیرهای دیگر نیز فعالیت می كند.
حمل بار بین شهری در باربری مشهد شبكه بسیار گسترده ای دارد و كلیه استانها و شهرستان های مختلف كشور را تحت پوشش سراسری و دائمی خود قرار داده است.
از دیگر سرویسهای بین شهری در باربری مشهد می توان به حمل بار از مشهد به شهرهای دیگر استان گلستان مانند علی آباد كتول و گرگان و بندر تركمن اشاره نمود.
باربری مشهد همچنین حمل بار درون شهری و اثاث كشی در مشهد را نیز تجت عنوان حمل بار درون شهری در مشهد تحت پوشش خود قرار داده و به همشهریان سرویس دهی می كند.


قیمت حمل بار از مشهد به گنبد كاووس


در باربری مشهد بر اساس اصول اولیه ای كه مدیریت این شركت در نظر گرفته است اهمیت بسیاری به كسب رضایت خاطر مشتریان خود داده می شود.
یكی از جنبه های  مهم در زمینه جلب رضایت خاطر مشتریان كاهش قیمت های حمل بار مخصوص در مسیرهای طولانی تر مانند حمل بار از مشهد بهگنبد كاووس است.
در همین راستا مدیریت باربری مشهد با برنامه ریزی و توجه ویژه توانسته است راهكارهایی را برای كاهش قیمت در هزینه های مختلف حمل بار داشته باشد.
به همین ترتیب مدیریت باربری مشهد تخفیفهای مختلفی را برای حمل انواع بار در نظر گرفته است كه از ان جمله می توان تخفیف هفتاد درصدی مدیریتی این شركت را ذكر نمود.
این تخفیف فوق العاده در بخش پورسانت مدیریت اعمال می گردد یعنی اعمال این تخفیف پس از ان است كه هزینه خودرو مخصوص حمل بار و حقوق كارگران و راننده پرداخت می شود.
پورسانت مدیریتی بخشی از مبلغ حمل بار است كه بنا به عرف بازار به دلیل مسئولیت مدیریت باربری در فرآیند حمل بار و همچنین انجام هماهنگی های مربوطه به ایشان تعلق می گیرد.
اما ارائه قیمت های ارزان تنها فاكتور مهم در جلب رضایت خاطر مشتریان نیست. بلكه آنچه حتی از ارائه تخفیفهای مختلف نیز مهم تر است كیفیت خدمات دهی باربری است.
باربری مشهد نیز به همین منظور از خودروهای بسیار با كیفیت و مدل بالا استفاده می كند كه خیال مشتریان را از رسیدن سریع و ایمن بار به مقصد آسوده می كند.
در خدمت داشتن رانندگان با تجربه و كاركشته كه آشنایی كاملی به مسیرهای جاده ای كشور دارند نیز از دیگر خدمات باربری مشهد به شمار می رود.
استفاده از كارگران ماهر و متعهد و كار بلد نیز از دیگر مزایای حمل بار در باربری مشهد به شمار می رود.

Top