باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد كه از جمله قدیمی ترین و خوش سابقه ترین باربری های سطح شهر محسوب می شود مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات دهی خود هر گونه بار را به صورت درون شهری و یا بین شهری از مشهد به دیگر شهرها به ارزانترین قیمت حمل می نماید.



حمل بار ارزان و مطمئن با نیسان و... از مشهد به دیگر شهرها و بوكان


    باربری مشهد كه از جمله قدیمی ترین و خوش سابقه ترین باربری های سطح شهر محسوب می شود مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات دهی خود هر گونه بار را به صورت درون شهری و یا بین شهری از مشهد به دیگر شهرها به ارزانترین قیمت حمل می نماید.
باربری مشهد سالهای سال است فعالیت خود را در صنعت حمل و نقل كشور علی الخصوص در تهران و مشهد با نام تجاری نتسان آغاز نموده است و همكنون توانسته است به یكی از معتبر ترین و قابل اطمینان ترین باربری ها در شرق كشور تبدیل شود.
حمل انواع بار و محصول و كالا و خرده بار و اثاثیه منزل و اثاث كشی درون شهری و بین شهری از مشهد به دیگر شهرهای ایران از جمله شهر كوچك بوكان و سایر شهرهای استان آذربایجان غربی مانند ارومیه و خوی و مهاباد و... از جمله سرویسهای باربری مشهد به شمار می رود.
از جمله مزایایی كه باربری مشهد را در بین سایر باربری ها برجسته و مجزا می كند تخفیفات گوناگونی است كه توسط این باربری برای حمل انواع بار در نظر گرفته شده است.
این تخفیفها به گونه ای است كه همكنون توانسته است نام باربری مشهد را با عنوان ارزانترین باربری در شرق كشور در بین كارشناسان و مردم شریف این منطقه معرفی نماید. از جمله این تخفیفها تخفیف باور نكردنی هفتاد درصدی این باربری می باشد.
این تخفیف استثنایی در زمینه پورسانت و سود مدیریت باربری اعمال می شود.
بدین معنا كه از انجا كه به صورت متعارف همواره مبلغی از هزینه ای كه توسط مشتری پرداخت می گردد به عنوان سود مدیریت باربری در نظر گرفته می شود. مدیریت باربری تهران از دو سوم این مبلغ به نفع مشتری چشم پوشی می كند.
هر چند تجربه ثابت كرده است كه تخفیف در كوتاه مدت می تواند توجه مشتریان زیادی را جلب نماید اما از سوی دیگر مشخص است كه در طولانی مدت اگر قیمتهای ارزان با خدمات دهی بی كیفیت همراه باشد اعتباری را برای باربری به همراه نخواهد داشت.
بلكه اگر خدمات دهی ضعیف باشد آبرو و اعتبار جمع شده باربری نیز زیر سوال خواهد رفت. لذا مدیریت باربری مشهد تاكید فراوانی دارد تا همراه با قیمتهای مناسب و غیر قابل رقابت كیفیت خدمات دهی در باربری مشهد نیز به بالاترین سطح برسد.
در همین راستا باربری مشهد برترین و به روز ترین خودروهای حمل بار را برای انتقال مطمئن و سریع محموله شما از مبدا به مقصد به كار گرفته است.
این خودروها همچنین از تنوع كافی برخوردار می باشند به نحوی كه هر گونه بار و محصول و حتی اثاثیه شما را می توان با خودرو متناسب و مناسب همان بار به مقصد حمل كرد كه این امر خود در هزینه و زمان شما صرفه جویی قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت.
علاوه بر این صرفه جویی انتخاب خودرو مناسب می تواند ایمنی بار شما را نیز بیش از پیش تامین نماید.
انواع وانت بار و نیسان و خاور مسقف و غیر مسقف و انواع كامیون و تریلی و ده چرخ و همچنین انواع خودروهای یخچال دار و... تنوع خودرویی مطلوبی را در باربری مشهد به همراه داشته است و این امكان را به شما می دهد كه خودرو مورد نیاز خود را انتخاب كنید.
استفاده از پرسنل و رانندگان با تجربه و كار بلد یكی دیگر از دلایل كسب اعتبار بالا در بین مردم شریف مشهد به شمار می رود. این پرسنل ضمن راندمان و كارای بالایی كه از خود نشان می دهند به اصول اساسی مشتری مداری نیز به خوبی اشنا هستند.
امیدواریم كلیه خدمات استثنایی و تخفیفات باور نكردنی در باربری مشهد كه برای كسب رضایت و خرسندی شما عزیزان در نظر گرفته شده است بتواند در نهایت خاطر شما را آسوده و رضایت كامل شما را جلب نماید.

Top