باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد سالهای سال است كه به عنوان یكی از برترین باربری های شرق كشور معرفی شده است و انواع بار و محموله شما را به صورت درون شهری در مشهد و بین شهری با انواع خودرو شامل خاور مسقف و نیسان و... جا به جا می كند. حمل بار از مشهد به مرند از جمله این موارد به شمار می رود.



حمل بار با انواع خودرو خاور مسقف نیسان و... از مشهد به دیگر شهرها و مرند

باربری مشهد

باربری مشهد سالهای سال است كه به عنوان یكی از برترین باربری های شرق كشور معرفی شده است و انواع بار و محموله شما را به صورت درون شهری در مشهد و بین شهری با انواع خودرو شامل خاور مسقف و نیسان و... جا به جا می كند. حمل بار از مشهد به مرند از جمله این موارد به شمار می رود.
حمل بار درون شهر مشهد و بین مناطق و محله های گوناگون این شهر از جمله وظایف باربری مشهد به شمار می رود. این بابری سالهای سال است كه فعالیت خود را در این زمینه با نام تجاری نتسان علی الخصوص در شهرهای تهران و مشهد اغاز نموده است.
از دیگر وظایف این باربری حمل بار بین شهری از مشهد به دیگر نقاط كشور است. حمل انواع كالا و محصول و بار و خرده بار و اثاث كشی از مشهد به مرند و دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی مانند تبریز مراغه و اهر و... نیز از این جمله به شمار می رود.
باربری مشهد با اعمال تخفیفات گوناگون توانسته است قیمتهای خود را به میزان قابل توجهی كاهش دهد تا انجا كه در بین صد ها باربری فعال دیگر در شرق كشور به ارزانترین باربری مشهور گردیده است. از جمله این تخفیفات تخفیف هفتاد درصدی مدیریتی این باربری می باشد.
جهت توضیح تخفیف شگفت انگیز هفتاد درصدی در باربری مشهد لازم به توضیح است كه مبلغی كه مشتری به عنوان هزینه حمل بار می پردازد به چند قسمت مختلف تقسیم می شود.
بخش نخست این مبلغ به راننده و خودرو وی تعلق می گیرد كه وظیفه اصلی حمل بار بین مبدا و مقصد مد نظر مشتری را بر عهده دارند. قسمت بعدی به كارگرانی تعلق می گیرد كه وظیفه بارگیری محموله در خودرو و تخلیه بار را بر عهده گرفته اند.
اما بخشی از این مبلغ نیز بنا بر عرف بازار به مدیریت باربری تعلق می گیرد و عملا سود وی محسوب می گردد. مدیریت باربری مشهد با اعمال تخفیف استثنایی هفتاد درصدی در این بخش عملا از دو سوم سود خود به نفع مشتری گذشته و قیمت ها را كاهش داده است.
اما همانطور كه می دانید قیمت پایین به تنهای موجب كسب اعتبار و آبرو برای یك باربری نیست. بلكه لازم است تا علاوه بر اعمال تخفیفات شگفت انگیز و ارائه قیمتهایی زیر قیمت سایر شركت های باربری، كیفیت خدمات دهی نیز در سطح بالایی حفظ گردد.
به همین منظور باربری مشهد از بهترین خودروهای حمل بار كه در كشور عزیزمان ایران در دسترس است سود جسته است. انواع وانت بار و نیسان آمادگی دارند تا بار و محموله های سبك وزن و كم حجم شما را از مبدا به هر مقصدی كه بخواهید انتقال دهند.
انواع خودروهای خاور مسقف و غیر مسقف نیز برای حمل بار متوسط در نظر گرفته شده اند. خودرو خاور مسقف از سالهای دور به عنوان یكی از محبوبترین خودروهای حمل بار در كشور مطرح بوده است و همكنون نیز در برخی موارد بهترین گزینه به شمار می رود.
از جمله مزایای خودرو خاور مسقف این است كه علاوه بر اینكه حجم نسبتا قابل توجهی از كالا را در خود جای می دهد با توجه به پوششی كه دارد این امكان را فراهم می اورد كه بار و محموله مشتری در معرض با د و باران ایمن باقی بماند.
همچنین انواع كامیون و تریلی و ده چرخ نیز برای حمل بارهای حجیم و سنگین وزن مناسب هستند.
جهت اطلاع از سایر خدمات استثنایی و تخفیفات باور نكردنی باربری مشهد می توانید با یكی از شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و از قیمت حمل بار مورد نظر خود نیز مطلع گردید.
امیدواریم شما نیز از خدمات استثنایی باربری مشهد كمال رضایت را حاصل فرمایید.



 

Top