باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد در سالهای اخیر با نام تجاری نتسان در بین مردم مشهد شناحته می شود و یكی از قدیمی ترین و مورد اعتماد ترین باربری ها در شهر مقدس مشهد كه سرویس دهی های گسترده در داخل شهر مشهد و از این شهر به اقصی نقاط كشور از جمله ملایر را به انجام می رساند.



خدمات باربری در مشهد با قیمت مناسب و از مشهد به ملایر و دیگر شهرها


باربری مشهد در سالهای اخیر با نام تجاری نتسان در بین مردم مشهد شناحته می شود و یكی از قدیمی ترین و مورد اعتماد ترین باربری ها در شهر مقدس مشهد كه سرویس دهی های گسترده در داخل شهر مشهد و از این شهر به اقصی نقاط كشور از جمله ملایر را به انجام می رساند.
باربری مشهد مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات دهی خود توانسته است برترین باربری در بین سایر باربری شهر باشد و در بین صد ها شركت فعال دیگر در حوزه حمل و نقل درون شهری و بین شهری در شرق كشور به عنوان ارزانترین باربری انتخاب شود.
حمل انواع محموله مورد نظر شما از اثاثیه منزل گرفته تا انواع بار و خرده بار و محصول یا كالا شما از مشهد به شهر زیبای ملایر و دیگر شهرهای استان همدان مانند نهاوند و اسد آباد و تویسركان و... نیز از جمله سرویس دهی های باربری مشهد به شمار می رود.
باربری مشهد توانسته است با ارائه تخفیفات گوناگون مناسب ترین قیمت حمل بار را از آن خود كند. یكی از این تخفیفات باور نكردنی تخفیف استثنایی هفتاد درصدی می باشد كه توسط باربری مشهد برای كسب رضایت مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.
برای توضیح این تخفیف باید گفت كه هزینه ای كه مشتری برای حمل بار خود می پردازد به سه قسمت مختلف تقسیم می شود. این سه قسمت با توجه به نقش عوامل مختلف در فرآیند حمل بار در نظر گرفته شده است. بخش نخست ان به كارگران تعلق می گیرد.
كارگرانی كه وظیفه بارگیری و تخلیه بار در خودرو مخصوص حمل بار را بر عهده دارند می بایست علی القاعده مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت دارند. همچنین قسمتی از این مبلغ نیز به راننده و خودرو وی تعلق می گیرد كه محموله را به مقصد می رسانند.
اما بخش سوم با توجه به نقش مدیریت باربری در هماهنگیهای صورت گرفته به عنوان پورسانت به این مدیریت تعلق می گیرد. در باربری مشهد برای اثبات حسن نیت مدیریت باربری تخفیف استثنایی هفتاد درصدی در این بخش از هزینه ها اعمال می گردد.
علاوه بر این تخفیف سایر تخفیفات استثنایی فصلی و غیر فصلی باربری مشهد نیز در تبدیل شدن این شركت به ارزانترین باربری تاثیر گذار بوده است.
اما قیمتهای ارزان به تنهایی نمی تواند موجب رضایت كامل مشتریان گردند مگر اینكه قیمتهای استثنایی یك باربری با كیفیت بالای خدمات نیز همراه باشد. باربری مشهد نیز با در نظر گرفتن این نكته همواره در تلاش بوده تا برترین خدمات باربری را تقدیم مشتریان خود نماید.
نیروهایی كه در باربری مشهد مشغول به كار هستند همگی با حساسیت بالا و پس از گذراندن آزمونها متعدد انتخاب شده اند. این نیروها ضمن تخصص و تجربه بالایی كه دارند با اصول مشتری مداری و اخلاق حرفه ای نیز به خوبی آشنا هستند.
خوش رفتاری پرسنل باربری مشهد و برخورد خوشایند ایشان همواره مورد رضایت و قدردانی مشتریان عزیز باربری مشهد بوده است.
خودروهایی كه در باربری مشهد به كار می روند نیز از بهترین و مدرن ترین خودروهای موجود در صنعت حمل و نقل كشور محسوب می شوند. این خودروها به صورت دوره ای تستهای فنی را پشت سر می گذارند تا احتمال توقفهای بین راهی به حداقل برسد.
كلیه خدمات ذكر شده و دیگر خدمات استثنایی باربری مشهد با قیمتهای استثنایی این باربری همگی در این راستا هستند كه رضایت كامل شما مشتریان عزیز را فراهم آورند.
باربری مشهد با این وجود پذیرای كلیه انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان بوده و امیدوار است تا بتواند بیش از پیش رضایت خاطر مشتریان را جلب نماید.
شما می توانید برای ثبت سفارش با یكی از شماره های روابط عمومی مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

Top