باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد از جمله شركتهای قدیمی و جا افتاده باربری در مشهد است كه هم در زمینه حمل بار شهری و هم بین شهری فعالیت می كند. حمل بار از مشهد به آمل نیز از جمله مسیرهایی است كه توسط باربری مشهد پوشش می یابد.



برترین خدمات حمل بار و باربری درون مشهد و از مشهد به دیگر شهرها و آمل

باربری مشهد از جمله شركتهای قدیمی و جا افتاده باربری در مشهد است كه هم در زمینه حمل بار شهری و هم بین شهری فعالیت می كند. حمل بار از مشهد به آمل نیز از جمله مسیرهایی است كه توسط باربری مشهد پوشش می یابد.
باربری مشهد سالهای سال است كه با نام تجاری نتسان در صنعت حمل و نقل كشور علی الخصوص در شهرهای تهران و مشهد فعالیت خود را آغاز نموده است و همكنون توانسته به عنوان یكی از بهترین باربری ها در بازار شناخته شود.
حمل انواع كالا و محصول و حمل انواع بار و خرده بار و حتی اثاثیه منزل نیز به صورت بین شهری توسط باربری مشهد سرویس دهی می شود. از جمله این سرویسها می توان به باربری از مشهد به آمل و دیگر شهرهای استان مازندران مانند ساری و بابل و قائم شهر و... اشاره نمود.
باربری مشهد كه از بدو آغاز فعالیت خود با برنامه ریزی بلند مدت به دنبال رسیدن به عنوان بهترین باربری در سطح استان بوده است در دو راستای مختلف فعالیت خود را گسترش داده است.
نخست در جهت كاهش قیمتها به نحوی كه با تخفیفاتی كه امروزه توسط مدیریت باربری مشهد اعمال می گردد این باربری در بین صدها شركت فعال در حوزه حمل و نقل كشور به عنوان ارزانترین شركت باربری تخصصی شهری و بین شهری شناخته می شود.
یكی از تخفیفات استثنایی كه توسط باربری مشهد در نظر گرفته شده است تخفیف باور نكردنی هفتاد درصدی در بخش پورسانت می باشد. برای توضیح دقیقتر این تخفیف باید گفت كه هزینه حمل بار عملا به سه قسمت مجزا تقسیم می شود.
نخست هزینه مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و راننده كه بخش اساسی فرآیند حمل بار را به صورت عملی ب عهده دارند.
بخش دوم نیز به كارگران مخصوص بارگیری و تخلیه بار و همچنین سایر پرسنل و هزینه های جاری باربری اختصاص می یابد. اما در نهایت قسمتی از این مبلغ نیز به عنوان سود و پورسانت مدیریت باربری به صورت متداول به ایشان پرداخت می گردد.
در این زمینه مدیریت باربری مشهد در جهت اثبات حسن نیت خود اولین گام را در راستای كاهش نرخ حمل بار برداشته و با اعمال تخفیف هفتاد درصدی در این بخش تنها به سی درصد سود متدوالی كه توسط دیگر باربری ها برداشت می شود قناعت كرده است.
اما مدیریت باربری تهران به خوبی می داند كه اعمال تخفیفات گوناگون و حتی كسب سود كم به تنهایی نمی تواند سبب شود كه این باربری به بهترین شركت حمل بار در كشور بدل شود مگر اینكه این تخفیف ها همزمان با افزایش سطح كیفی خدمات دهی باربری باشد.
باربری مشهد به همین منظور سطح خدمات دهی در سرویسهای خود را نیز به میزان قابل توجهی افزایش داده تا جایی كه همكنون در بین كارشناسان صنعت حمل و نقل كشور باربری مشهد به عنوان یكی از با كیفیت ترین باربری ها شناخته می شود.
از جمله خدماتی كه توسط باربری مشهد به مشتریان ارائه می گردد به كارگیری خودروهای پیشرفته و مدل بالا ست كه به صورت دوره ای تستهای فنی را پشت سر می گذارند و كاملا آماده سرویس دهی در مسیرهای طولانی و جاده های بین شهری می باشند.
به كارگیری رانندگانی كار كشته كه می توانند مسیرهای پر ترافیك را از مسیرهای خلوت تشخیص دهند و با توجه به تجربه خود كاملا آگاه هستند كه در چه ایامی از سال و با چه شرایط جوی خاصی می بایست از چه مسیر گذر نمود كه كمترین فوت وقت را داشته باشد.
كاگرانی كه در باربری تهران مشغول به فعالیت هستند و وظیفه بارگیری و تخلیه بار را بر عهده دارند نیز از بین نیروهای متعهد و كاربلد انتخاب شده اند كه از طرفی تخصص و سرعت عمل ایشان مورد تعجب و شگفتی مشتریان می شود و از سوی دیگر اخلاق انها همواره مورد تحسین واقع شده است.


Top