باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد به عنوان برترین و با كیفیت ترین باربری در شهر مقدس مشهد مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات خود قیمتهای استثنایی حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای ایران را به ارزانترین قیمت به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به گنبد كاووس نیز از جمله این موارد به شمار می رود.



قیمتهای استثنایی حمل بار و باربری از مشهد به گنبد كاووس و سراسر ایران


باربری مشهد به عنوان برترین و با كیفیت ترین باربری در شهر مقدس مشهد مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات خود قیمتهای استثنایی حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای ایران را به ارزانترین قیمت به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به گنبد كاووس نیز از جمله این موارد به شمار می رود.
حمل بار به صورت درون شهری در شهر مقدس مشهد و همچنین به صورت بین شهری از مشهد به دیگر شهرهای كشور یكی اهداف باربری مشهد قلمداد می شود.
حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول همچنین اسباب كشی در مشهد و از این شهر به شهر سرسبز گنبد كاووس و همچنین سایر شهرهای استان گلستان مانند گرگان و علی آباد كتول و بندر تركمن و... نیز از جمله این سرویس ها به شمار می رود.
مدیریت باربری مشهد با اعمال تخفیفات گوناگون توانسته است در بین صدها باربری فعال در زمینه حمل بار در استان خراسان به عنوان ارزانترین باربری مطرح شود.
از جمله تخفیفات باورنكردنی كه توسط مدیریت باربری مشهد در نظر گرفته شده است تخفیف بی نظیر هفتاد درصدی است. مدیریت باربری مشهد كه معروف شدن به عنوان ارزانترین باربری در مشهد را جزء اهداف اصلی شركت قرار داده است گام اول را در زمینه كاهش سود خود برداشته است.
به عبارت ساده تر مدیریت باربری مشهد هفتاد درصد سود و سهم خود از حمل بار را مشمول تخفیف نموده و تاثیر زیادی در قیمت حمل بار گذاشته است.
مدیریت باربری مشهد به خوبی می داند كه حمل بار به قیمت ارزان به تنهایی نمی تواند موجب خرسندی و خشنودی مشتریان باشد. بلكه می بایست این قیمتهای ارزان با سرویس دهی با خدمات با كیفیت نیز همراه باشد تا رضایت كامل مشتریان را در پی داشته باشد.
در همین راستا مدیریت باربری مشهد در جنبه های مختلف سعی در بالا بردن كیفیت خدمات خود داشته است.
از ان جمله می توان به حساسیت مدیریت این شركت در زمینه جذب پرسنل اشاره نمود. پرسنلی كه در باربری مشهد مشغول به كار می باشد از بین با سابقه ترین و مجربترین نیروها در صنعت حمل و نقل استان هستند كه ضمن كارایی بالا از تعهد كاری بالایی نیز برخودار هستند.
دقت عمل و خوش رفتاری پرسنل باربری مشهد نیز همواره مورد تقدیر و ابراز خوشنودی مشتریان باربری مشهد قرار گرفته است.
رانندگانی كه در باربری مشهد مشغول به فعالیت هستند نیز از جمله با تجربه ترین رانندگان كشور می باشند كه در زمینه حمل بار درون شهری و یا بین شهری تخصص بالایی داشته و با تمامی مسیرها آشنایی دارند و همواره بهترین مسیر را برای رساندن كالا به مقصد انتخاب می كنند.
اما در این میان نباید از نقش خودروهای مخصوص حمل بار نیز چشم پوشی نمود. تنها خودروهایی می توانند در باربری مشهد مشغول به فعالیت شوند كه تمامی تستهای فنی را برای حمل بار در مسیرهای طولانی با موفقیت پشت سر گذاشته باشند.
یكی دیگر از مزایای باربری مشهد ارائه بارنامه معتبر است كه نشان دهنده این مهم است مدیریت باربری مشهد توانسته است كلیه استانداردهای مربوطه را رعایت كند و تمامی مجوزهای سازمانهای ذی ربط را اخذ نماید. این امر پشتوانه خوبی برای مشتریان به شمار می رود.
در حقیقت ارائه بارنامه معتبر از جمله عوامل موثر و ضروری برای یك باربری معتبر می باشد و اگر شركتی نتواند استانداردهای لازمه را اخذ كند عملا مورد اعتماد مشتریان قرار نخواهد گرفت.
كلیه خدمات ویژه ای كه به طور خلاصه بدانها اشاره شد و ده ها خدمت برتر دیگر در حالی توسط باربری مشهد ارائه می شود كه این باربری قیمتهایی بسیار پایین تر از نرخ معمول بازار برای حمل انواع بار در نظر گرفته است و به مشتریان خود ارائه می نماید.

Top