باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – یكی از قدیمی ترین و معتبرترین باربری ها در شرق كشور كه به صورت گسترده در شهر مقدس مشهد فعالیت می كند باربری مشهد می باشد كه هم در زمینه حمل بار درون شهری و هم در حمل بار از مشهد به سایر شهرهای كشور فعال است. حمل بار از مشهد به دوگنبدان از جمله این موارد به شمار می رود.



برترین خدمات حمل بار از مشهد به دوگنبدان و دیگر شهرها به ارزانترین قیمت

یكی از قدیمی ترین و معتبرترین باربری ها در شرق كشور كه به صورت گسترده در شهر مقدس مشهد فعالیت می كند باربری مشهد می باشد كه هم در زمینه حمل بار درون شهری و هم در حمل بار از مشهد به سایر شهرهای كشور فعال است. حمل بار از مشهد به دوگنبدان از جمله این موارد به شمار می رود.
باربری مشهد سالهای سال است كه به عنوان یكی از بهترین باربری های شرق كشور فعالیت خود را با نام تجاری نتسان آغاز نموده است. این باربری همكنون توانسته با توجه به تخفیفات استثنایی خود به عنوان ارزانترین باربری شهر شهرت یابد.
حمل انواع كالا و محصول و بار و خرده بار از مشهد به دیگر شهرها و همچنین حمل انواع بار و اسباب كشی در شهر مقدس مشهد از مهمترین برنامه های این باربری به شمار می رود.
حمل انواع محموله مورد نظر مشتری از كلان شهر مشهد مقدس به شهر دو گنبدان در استان كوهكیلویه  و بویر احمد و دیگر شهرهای این استان مانند یاسوج و دهدشت و... از جمله سرویسهای برون شهری باربری مشهد به شمار می رود.
یكی از تخفیفات ویژه ای كه توسط باربری مشهد در نظر گرفته شده است تخفیف استثنایی هفتاد درصدی این باربری است كه در بخش هزینه مدیریتی اعمال می گردد.
برای توضیح بیشتر باید گفت كه هزینه حمل بار به سه بخش مجزا تقسیم می شود كه بخش نخست به راننده و خودرو وی تعلق می گیرد. بخش دوم را نیز كارگران باربری كه وظیفه بارگیری و تخلیه بار را بر عهده دارند به عنوان حقوق دریافت می دارند.
بخش سوم به عنوان سود و پورسانت مدیریت باربری در نظر گرفته می شود كه طبق روال قانونی به باربری تعلق می گیرد. مدیریت باربری مشهد در این بخش با گذر از دو سوم سهم متعارف خود سهم بسزایی در كاهش هزینه های حمل بار داشته است.
همچنین باربری مشهد با اعمال تخفیفات گسترده و متنوع دیگر توانسته است به عنوان ارزانترین باربری در شرق كشور مطرح شود. اما مدیریت این شركت تنها به این امر بسنده نكرده و معتقد است كه قیمت ارزان به تنهایی نمی تواند رضایت مشتری را جلب نماید.
باربری مشهد برای كسب رضایت كامل مشتریان خود سعی نموده كه كیفیت خدمات خود را در بالاترین سطح بازار حمل و نقل كشور حفظ نماید. این امر در كنار قیمتهای استثنایی كه توسط این باربری ارائه می گردد دلیل اصلی محبوبیت باربری مشهد در بین مردم قلمداد می گردد.
تنوع خودرویی بالایی كه در باربری مشهد وجود دارد سبب می شود كه شما به راحتی خودرو مناسب با بار مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
استفاده از رانندگان با تجربه و كار بلد نیز سبب می شود كه محموله مورد نظر مشتری در كمترین زمان ممكن و با بالاترین ضریب ایمنی به مقصد حمل گردد.
همچنین نیروهای باربری مشهد با توجه به تجربه بالای خود در كوتاه ترین زمان ممكن و با نهایت دقت محموله مورد نظر شما را در خودرو بارگیری می كنند. این امر علاوه بر صرفه جویی در زمان مشتری از آسیب دیدگی احتمالی محموله مشتری نیز جلوگیری می كند.
ارائه بارنامه معتبر نیز از دیگر ویژگی های باربری مشهد به شمار می رود كه سبب می شود مشتری با اطمینان خاطر كامل محموله را به باربری سپرده و در مقصد مورد نظر خود در كوتاه ترین زمان ممكن تحویل بگیرد.
شما می توانید جهت كسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت حمل بار خود با روابط عمومی باربری مشهد تماس حاصل نموده و در صورت تمایل سفارش مورد نظرتان را ثبت فرمایید.
امیدواریم شما نیز از خدمات ویژه باربری مشهد و قیمتهای استثنایی این باربری كمال رضایت را داشته باشید.


Top