باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان جهت حمل بار از مشهد به تهران تا هفتاد درصد تخفیف در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل بار و خرده بار و اثاثیه با بیمه كالا از مشهد به تهران

باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان جهت حمل بار از مشهد به تهران تا هفتاد درصد تخفیف در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

شهر مقدس مشهد به عنوان تنها كلان شهر نیمه شرقی كشور شناخته می شود كه تمركز صنعت و اقتصاد استانهای شرقی اغلب در این استان تمركز یافته است. از سویی دیگر تهران نیز به عنوان پایتخت كشور و اولین كلان شهر ایران مركز مبادلات تجاری و كلایی در ایران محسوب می شود. حمل بار از مشهد مقدس و استان خراسان رضوی به تهران به همین دلیل یكی از دغدغه های مهم فعالان عرصه حمل و نقل را تشكیل می دهد.

باربری مشهد نیز بدین منظور عظم خود را جزم نموده تا بتواند نقش مهمی در این وادی بازی نماید. برای حمل بار از شهرستان مقدس مشهد به تهران چند مسیر مختلف وجود دارد كه در زیر بدان خواهیم پرداخت.

مسیر شماره یك: معروف ترین و پر استفاده ترین مسیر بین دو كلان شهر تهران و مشهد مسیر نیشابور سبزوار تهران است. در این مسیر از شهرستان های نیشابور و سبزوار گذر كرده و پس از خروج از استان خراسان رضوی به شهرهای شاهرود و دامغان می رسیم. رانندگان باربری مشهد پس از عبور از این شهرستان ها به استان سمنان می رسند و پس از گذر از شهرهای استان و گرمسار وارد تهران بزرگ می شوند. این مسیار بر اساس تجربیات طولانی پرسنل باربری مشهد مسیری جذاب و مورد اطمینان است. كوتاهی مسیر و امنیت جاده و البته كیفیت جاده كه با حداقل شیب و پیچ ساخته شده است و همین امر موجب سرعت عمل بیشتر ماشین آلات باربری مشهد می شود و گزینه اول برای حمل بار به تهران می باشد اما با این حال گاها مسیرهای دیگر تحت شرایط خاص می توانند گاها مقرون به صرفه تر باشند.

مسیر شماره دو: دومین مسیر كه بنا به نظر كارشناسان شركت باربری مشهد برخی اوقات مورد استفاده قرار می گیرد عبارت است از عبور از شهر های چناران و قوچان به سمت سبزوار راهی شده و ادامه مسیر نیز مانند مسیر شماره یك می باشد. ویژگی اصلی این مسیر مطابق با گزارشات واصله از رانندگان باربری مشهد در مواقعی روشن می شود كه مسیر مشهد-نیشابور-سبزوار دچار ترافیك سنگین و توقفات طولانی باشد. همچنین در مواقعی كه بارگیری از غرب مشهد و جاده مشهد-قوچان انجام شود معمولا بهترین مسیر عبور از همین جاده و حركت به سمت سبزوار از مسیر قوچان است.

مسیر شماره سه: مسیر شماره سه نیز مانند مسیر شماره دو از شمال شهر مشهد به سمت غرب كشیده شده است. اما این مسیر از استان خراسان رضوی نیز خارج می شود و به استان خراسان شمالی و شهرستان بجنورد می رسد. در مواقعی كه قسمتی از بار می بایست در این استان تخلیه شود و قسمتی از بار به تهران منتقل شود اغلب صاحبان بار دچار مشكل می شوند. مدیریت باربری مشهد با رفع این مشكل در مواقع مورد نیاز از مسیر شماره سه استفاده می كند تا این نیاز مشتریان خود را نیز پاسخگو باشد.

استفاده از مسیرهای مختلف برای شرایط گوناگون یكی از بزرگ ترین مزیتها شركت های باربری می باشد كه باربری مشهد بدان مزین گردیده است و همواره بهترین مسیر را برای جلب رضایت مشتریان انتخاب می كند. از دیگر مزیتهای باربری مشهد در حمل بار از مشهد به تهران ارائه دادن قیمتهای بسیار پایین است كه تخفیف ویژه با توجه به شرایط تا هفتاد درصد را شامل می شود.

باربری مشهد مطمئن ترین با تجربه ترین و در عین حال ارزان ترین باربری استان خراسان رضوی است.

Top