باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد یكی از قدیمی ترین و معتبرترین باربری ها در شرق كشور محسوب می شود كه در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری در شهر مقدس مشهد فعال بوده و از حمل بار از مشهد به مرودشت را با برترین خدمات و ارزانترین قیمت تقدیم مشتریان عزیز خود می نماید.



عالی ترین خدمات باربری از مشهد به مرودشت و دیگر شهرها

باربری مشهد


باربری مشهد یكی از قدیمی ترین و معتبرترین باربری ها در شرق كشور محسوب می شود كه در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری در شهر مقدس مشهد فعال بوده و از حمل بار از مشهد به مرودشت را با برترین خدمات و ارزانترین قیمت تقدیم مشتریان عزیز خود می نماید.
سالها پیش باربری مشهد با اهدافی بلند پروازانه فعالیت خود را در شهر مذهبی مشهد آغاز نمود. باربری مشهد از همان ابتدا سعی داشت تا به عنوان برترین و محبوبترین باربیر در شرق كشور مشهور شود و بتواند اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.
باربری مشهد در همین راستا در دو مسیر متفاوت هدف گذاری خود را به انجام رساند و با برنامه ریزی بلند مدت سعی در كسب اهداف خود نمود. همكنون این باربری به عنوان بهترین و ارزانترین باربیر شرق كشور مشهور بوده و محبوبیت زیادی در بین مردم مشهد دارد.
باربری مشهد همكنون با نامه تجاری نتسان در شهر شناخته می شود و سالهاست كه انواع بار و خرده بار و كالا و محصول را در بین نقاط مختلف شهر مشهد جا به جا می كند. همچنین اسباب كشی در مشهد و حمل اثاثیه منزل نیز از جمله خدمات این باربری به شمار می رود.
حمل بار بین شهری از دیگر تخصصهای باربری مشهد به شمار می رود.
با توجه به تجربه بالای این شركت در زمینه حمل بار در مسیرهای طولانی از جمله حمل بار از مشهد به مرودشت و دیگر شهرهای استان بزرگ فارس مانند شیراز و جهرم و فسا و... همینك اغلب محموله ها در این مسیر توسط باربری مشهد جا به جا می شود.
اما یكی از مهمترین دلایلی كه باربیر مشهد تا این اندازه توانسته در بین مردم شریف این شهر محبوب شود نرخ های بسیار پایینی است كه توسط مدیریت باربری مشهد با اعمال تخفیفات گوناگون فصلی و غیر فصلی به مشتریان ارائه می گردد.
از جمله این تخفیفات استثنایی می توان به تخفیف اعجاب انگیز هفتاد درصدی اشاره نمود. تخفیف مذكور در بخش پورسانت مدیریت اعمال می شود. یعنی به مبلغی كه می بایست به عنوان پورسانت به مدیریت باربری تعلق بگیرد این تخفیف اعمال می گردد.
به عبارت دیگر مدیریت باربری مشهد در گام نخست اعمال تخفیفات گسترده از حق و سود خالص خود كه به طور متعارف در بین شركتهای باربری برداشت می شود آغاز نموده وتخفیف هفتاد درصدی را شامل بر این سود خالص نموده است.
در گام بعدی نیز تخفیفات گسترده ای به مناسبتهای مختلف به حمل بار توسط باربری مشهد تعلق گرفته و همكنون این باربری در بین ده ها باربری معتبری كه در استان خراسان رضوی فعالیت می كنند توانسته است به عنوان ارزانترین باربری معرفی گردد.
اما همانطور كه همگان می دانند ارائه قیمتهای پایین به تنهایی نمی تواند اعتبار خاصی را به همراه اورد مگر اینكه این قیمتهای نازل همراه با خدمات با كیفیت باشد.
مدیریت باربری مشهد نیز با اشراف به این امر مفتخر است كه ضمن حفظ سطح كیفی خدمات رسانی خود این قیمتهای استثنایی را به مشتریان عزیز خود تقدیم می نماید.
از جمله این خدمات می توان به ارائه بارنامه معتبر، استفاده از خودروهای پیشرفته و مدل بالا و مجهز، به كار گیری رانندگان و پرسنل با تجربه و كار بلند و همچنین وقت شناسی و حضور به موقع در محل و حمل سریع و بدون معطلی محموله مورد نظر مشتری به مقصد اشاره نمود.
شما می توانید جهت اطلاع از دیگر خدمات باربری مشهد و همچنین تخفیفات استثنایی این باربری و نرخ نهایی حمل بار از مبدا به مقصد مورد نظرتان با یكی از شماره های روابط عمومی سازمان مندرج در سایت باربری مشهد تماس حاصل فرمایید.
امیدواریم یك بار تجربه حمل بار كافی باشد تا رضایت خاطر شما حلب گردد و شما نیز به یكی از مشتریان دائمی ما تبدیل شوید.

 

Top