باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

هزینه حمل بار از مشهد به نجف‌آباد با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی بهار و تابستان1401 | حمل بار از مشهد به اصفهان-حمل بار از مشهد به كاشان-حمل بار از مشهد به خمینی شهر-حمل بار از مشهد به شاهین‌شهر



هزینه حمل بار از مشهد به نجف‌آباد با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی بهار و تابستان1401

هزینه حمل بار از مشهد به نجف‌آباد با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی بهار و تابستان1401 - شما با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به اصفهان-حمل بار از مشهد به كاشان-حمل بار از مشهد به خمینی شهر-حمل بار از مشهد به شاهین‌شهر وارد این صفحه شده ایدادامه با ما همراه باشید.

هزینه حمل بار از مشهد به نجف‌آباد با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی بهار و تابستان1401 – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به نجف‌آباد می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به اصفهان حمل بار از مشهد به كاشان-حمل بار از مشهد به خمینی شهر-حمل بار از مشهد به شاهین‌شهر وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

هزینه حمل بار از مشهد به نجف‌آباد با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی بهار و تابستان1401 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

هزینه حمل بار از مشهد به نجف‌آباد با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی بهار و تابستان1401

كامیون ۱۰ چرخ از نظر ابعاد و تناژ قابل حمل ، مابین كامیون تك و تریلی می باشد ؛ كامیون تك برای حمل بارهای تا وزن ۱۰ تن و تریلی ها برای حمل بارهای با وزن ۲۳ تن مناسب هستند اما كامیون جفت برای حمل بار تا وزن ۱۵ تن مناسب است و طول اتاق بار این كامیون حدود ۷ متر می باشد.
برای حمل و نقل بارهای سبك و سنگین ، بهترین گزینه قبل از انتخاب تریلی ها كامیون جفت می باشد . تریلی ها دارای محدودیت تردد در خیابان ها و معابر شهری را دارند كه این محدودیت برای كامیون جفت ۱۰ چرخ بسیار كمتر است.
یكی از استفاده های كامیون ۱۰ چرخ ، حمل آهن آلات است. برای حمل آهن آلاتی مانند پروفیل ، لوله ، میلگرد و . . . كه دارای طول زیر ۶ متر ۸۰ و وزن كمتر از ۱۵ تن هستند ، این خودروی باربری گزینه مناسبی است. با استفاده از كامیون امكان باربری و حمل و نقل آهن آلات در اسرع وقت و از هر نقطه ای از كشور فراهم خواهد بود. كامیون ۱۰ چرخ گزینه مناسب برای حمل ۱۵ تن بار است كه قطعا این مقدار بار و كالا دارای ارزش بالایی هستند.
قواعد باربری اصولی چیست؟ حمل و نقل ایمن از بارگیری ، باربری و تخلیه بار اصولی نشات می گیرد كه سبب جلوگیری از بروز خطرات و خسارات جانی و مالی می شود . در ادامه به چند مورد مهم اشاره می كنیم.
1) كمك گرفتن از كانتینر مناسب: انتخاب كانتینر مناسب یكی از ضروری ترین موارد در خصوص ایمنی و حمل و نقل بار به شمار می رود كه با رعایت آن می ‌توانید تضمین كنید كه بار سالم به مقصد می رسد. با انتخاب كانتینر مناسب می توانید از بروز بسیاری از خطرات جلوگیری كنید و احتمال وقوع آن ها را به حداقل برسانید. در خصوص تعریف كانتینر باید بگوییم كه كانتینر نوعی اتاق محسوب می شود كه در اشكال مختلف موجود می باشد. این نوع از اتاقك ها در وسایل نقلیه و انواع كامیون باربری نصب می شود و می توان كالا و بار مورد نظر را در آن قرار داد. استفاده از كانتینرها در سفرها و مسافت های طولانی توصیه می شود.
2) انتخاب كامیون باربری مناسب: یكی دیگر از قواعد بارگیری و تخلیه بار انتخاب انواع ماشین باربری مناسب است كه از تجهیزات مربوطه نیز برخوردار باشد. به این معنی كه ماشین باربری باید متناسب با نوع بار انتخاب شود. به طور مثال اگر بار شما جزو محصولات فساد پذیر است و نمی توان آن را به مدت طولانی در آب و هوای گرم نگهداری كرد باید از كامیون های یخچال دار برای حمل آن استفاده كرد. همچنین توجه به ظرفیت كامیون نیز مهم است. زیرا هر كدام از كامیون ها و ماشین های باربری مقدار مشخصی از وزن را تحمل می كنند و نمی توان بیشتر از ظرفیت از آن ها كار كشید.
3) بارگیری صحیح: بارگیری صحیح یكی از مهم ترین اصول و نكات ایمنی حمل بار می باشد كه می تواند نقش بسیار اساسی و مهمی را در تضمین سلامت كالا ایفا كند. مهار كردن بار در هنگام بارگیری بسیار هم است كه می توان به تسمه ، زنجیر مهار و تسمه اشاره كرد. تجهیزات مربوط به بارگیری كالا از تجیهیزات مهم محسوب می شوند كه باید به نحو صحیح مورد استفاده قرار بگیرند در غیر این صورت نه تنها نمی توانند از بار مراقبت كنند بلكه آسیب زیادی نیز به آن وارد می كنند.
4) تخلیه بار صحیح: نحوه صحیح تخلیه بار بستگی به نوع كامیون حمل بار دارد. زیرا هر كدام از آن ها دارای ساختار جداگانه ای هستند كه تخلیه بار در آن ها با سایر ماشین ها متفاوت خواهد بود. به طور مثال تخلیه بار در كامیون های كفی به طور كلی با تخلیه بار در كامیون های یخچال دار متفاوت خواهد بود. به همین دلیل این مرحله از حمل بار از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
هزینه حمل بار از مشهد به نجف آباد با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی بهار و تابستان1401 - شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top