باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد - باربری مشهد سالهاست كه در استان خراسان رضوی فعالیت خود را در زمینه انتقال انواع بار در مسیرهای درون شهری و بین شهری آغاز نموده كه از آن جمله حمل بار از مشهد به استان تهران و شهرستان شهریار می باشد. باربری مشهد به علت كیفیت و قیمت فوق العاده ای كه دارد به عنوان معروفترین باربری در مشهد مشغول به فعالیت می باشد.



معروف ترین باربری از مشهد به شهریار تهران


باربری مشهد سالهاست كه در استان خراسان رضوی فعالیت خود را در زمینه انتقال انواع بار در مسیرهای درون شهری و بین شهری آغاز نموده كه از آن جمله حمل بار از مشهد به استان تهران و شهرستان شهریار می باشد. باربری مشهد به علت كیفیت و قیمت فوق العاده ای كه دارد به عنوان معروفترین باربری در مشهد مشغول به فعالیت می باشد.
حمل انواع بار و خرده بار و كالا و یا انواع محصولات تولیدی و همچنین اثاثیه منزل و اسباب كشی درون شهری در شهر مقدس مشهد و همچنین باربری بین شهری از مشهد به همه نقاط كشور از جمله استان تهران و شهرهای شهریار و اسلام شهر ملارد و شهر قدس و... توسط باربری مشهد با خدمات ویژه و تخفیفات استثنایی به انجام می رسد.
باربری مشهد سالهای سال است كه فعالیت خود را با نام تجاری نتسان در صنعت حمل و نقل كشور علی الخصوص از مبدا مشهد و تهران به سایر نقاط كشور آغاز نموده است. مدیریت این باربری از بدو تاسیس اهداف بلند مدتی را طرح ریزی نموده بود.
از جمله این اهداف تبدیل شدن باربری مشهد به ارزانترین باربری در سراسر كشور بوده است. این مهم همكنون و پس از چندین سال تلاش شبانه روزی محقق گردیده است.
اما باید دانست كه قیمت ارزان به تنهایی نمی تواند مشتریان یك شركت را راضی نگه دارد. در واقع اگر كاهش نرخ حمل بار با كاهش همزمان كیفیت همراه باشد این مسئله نه تنها باعث جلب مشتری نمی شود بلكه اعتبار و آبروی شركت را نیز خدشه دار خواهد نمود.
به همین دلیل مدیریت باربری مشهد از همان ابتدا تاكید بسیاری بر كیفیت خدمات رسانی توسط سرویسهای شركت داشته و همواره كیفیت بالا را در كنار قیمت ارزان در نظر گرفته است. همین مساله است كه همكنون باربری مشهد را به معروفترین و بهترین باربری تبدیل نموده است.
اما این امر با برنامه ریزی بلند مدت محقق گردیده است به عنوان مثال مدیریت باربری مشهد از ابتدا حساسیت خاصی در جذب پرسنل خود داشته و تنها پرسنلی را جذب نموده كه ضمن كارایی و راندمان بالا از ادب و اخلاق مناسب در برخورد با مشتری برخوردار باشند.
استفاده از ماشینهای مدل بالای حمل بار نیز از دیگر ویژگی های باربری مشهد می باشد. باید دانست قسمت اعظم كار بستگی به خودرویی دارد كه حمل محموله مورد نظر شما را بر عهده دارد و می بایست از بهترین خودرو استفاده شود تا احتمال توقفات بر اثر خرابی كاهش یابد.
شاید برای شما جای سوال باشد كه چگونه ممكن است باربری مشهد بهترین نیروها را با بهترین خودروها در اختیار گرفته باشد اما قیمتهای استثنایی و پایین تر از سایر باربری ها به مشتریان خود ارائه نماید؟ در پاسخ باید به یك نكته توجه نمود.
هزینه حمل بار از چند بخش تشكیل می شود بخشی كه به عنوان حقوق و مزایای پرسنل و خودرو در نظر گرفته می شود با توجه به سفارشات متعددی كه باربری مشهد در طول ماه دریافت می كند با وجود كاهش قیمتها به حداقل ممكن، در نهایت سود متعارف خود را دریافت می نمایند.
همچنین باربری مشهد قسمتی از هزینه را به كه عنوان درامد و پورسانت شركت در نظر گرفته شده است و به طور نرمال به مدیریت باربری تعلق می گیرد با اعمال تخفیف استثنایی هفتاد درصدی عملا تا بیش از نصف كاهش داده است و این امر تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی حمل بار داشته است.
مجموعه این تخفیفات و خدمات ویژه و بی نظیر توانسته است به مرور زمان نام باربری مشهد را در بین اهالی این شهر حك كرده و باربری مشهد را به معروفترین و محبوبترین باربری در شهر مقدس مشهد تبدیل نماید كه كلیه خدمات درون شهری و برون شهری حمل بار را به بهترین نحو ممكن به انجام می رساند.

Top