باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان ارزان ترین نرخ حمل بار و خرده بار و اثاثیه را از شهرك صنعتی نیشابور به تمام ایران ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی كاویان مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



ارزان ترین قیمت حمل بار و خرده بار از شهرك صنعتی بینالود مشهد

 حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف -  باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان ارزان ترین نرخ حمل بار و خرده بار و اثاثیه را از شهرك صنعتی نیشابور به تمام ایران ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی كاویان مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

در هفتاد كیلومتری جاده مشهد نیشابور و پس از نیروگاه بادی مشهور این منطقه شهر جدید بینالود قرار دارد. از زمانی كه این منطقه به عنوان مسكن مهر مشهد معرفی شد روز به روز پیشرفت و گسترش بیشتری پیدا كرده است.

در حوالی شهر جدید بینالود، شهرك صنعتی بینالود قرار دارد. تاسیس این شهرك صنعتی در سال هفتاد و د و و پس از تصویب هیات وزیران آغاز گردید. زمین اختصاص داده شده به شهرك صنعتی بینالود وسعتی به مساحت یازده هزار هكتار و اندازه صنعتی هفتاد هكتار در كیلومتر پنجاه جاده مشهد نیشابور قرار دارد. قرار گرفتن این شهرك صنعتی در میانه راه دو شهر قدیمی مشهد و نیشابور سبب شده تا سرمایه گذاران هر دو شهر در این شهرك صنعتی حضوری فعال داشته باشند.

خدمات ارائه شده در این شهرك نیز همواره در راستای حضور گسترده تر تولید كنندگان بوده تا تمركز زدایی از حاشیه شهر مشهد به نقاط محروم تر انتقال داده شود. از جمله خدمات ویژه ای كه در این شهرك صنعتی ارائه می شود حضور فعال باربری مشهد با نام تجاری نتسان است. چرا كه بعد مسافت شهرك صنعتی بینالود از دو شهر مشهد و نیشابور سبب شده تولید كنندگان حاضر در شهرك صنعتی بینالود برای حمل بار و محصول و تجهیزات مورد نیاز خود با مشكل مواجه شوند.

به همین دلیل است كه از شركت باربری مشهد درخواست شد تا حضوری فعال در این شهرك صنعتی داشته باشد و مدیریت شركت باربری مشهد نیز در راستای اهداف سازمانی و تعهدات ملی خود به حضوری فعال در این شهرك صنعتی همت گمارده است. باربری مشهد با درك شرایط استثنایی و حساس صنعت در وهله كنونی متوجه است كه حمل بار تا چه اندازه هزینه های واحد های تولیدی را افزایش می دهد.

باربری مشهد به همین سبب پس از بررسی های گسترده تصمیم گرفته تا نرخ حمل بار از این شهرك صنعتی را به شهر مشهد و سایر شهرهای كشور تا انجا كه ممكن است كاهش دهد. نرخ بار با تخفیف استثنایی هفتاد درصد موجب خواهد گردید تا هزینه های تمام شده شركت های تولیدی به میزان قابل توجهی كاهش یابد.

نرخ ارزان حمل بار تا مدت محدود به تولیدكنندگان شهرك صنعتی بینالود ارائه می گردد. نرخ ارزان حمل بار به علت سود پایین و حداقل این باربری است و با توجه به سیاستهای استانی مبنی بر گسترش و پیشرفت شهرك صنعتی بینالود ارائه می گردد و این امر هرگز بر كیفیت بالای خدمات باربری مشهد تاثیر سو نخواهد داشت.

حمل بار از شهرك صنعتی بینالود تا شهر مقدس مشهد از دو مسیر میسر است. مسیر اول به طول شصت و هشت كیلومتر از آزاد راه شهید شوشتری می گذرد و مسیر شماره دو از مسیر شهرك رضویه و به طول هفتاد شش كیلومتر است. جهت دسترسی به اكثر نقاط كشور از شهرك صنعتی بینالود می بایست در مسیر نیشابور حركت كرد. از همین مسیر می توان به سمت تهران و غرب و یا جنوب و مركز ایران حركت كرد. اما برای دسترسی به استانهای شمالی می توان از مسیر مشهد نیز استفاده نمود.

شركت باربری مشهد با نام تجاری نتسان همواره بهترین و مطمئن ترین مسیرها را برای رساندن بار به مقصد بر می گزیند كه این امر به تجربه بالای این شركت نیز وابسته است و همین امر یكی دیگر ازدلایل پایین بودن قیمت خدمات حمل بار در این شركت حمل و نقل می باشد.

Top